mitt fritidsintresse :) såååång.

heeeejsaaaan amanda hääär :D
sitter här på en svenska lektion nudå och ska skriva om mitt största fritidsintresse...
vilket är sång :D

jag går på sång på tisdagar men annars sjunger jag alltid!
offtast hemma ! jag älska att sjunga och har alltid gjort det. jag blir alltid
så glad när jag sjunger när man sjunger. ibland på sången gör vi vissa uppträden där vi får lära oss att ''hantera'' typ nervositeten. jag har gått i typ ''skol kör'' i kanske 6 år och när jag gick i slutet av 6:an så började jag på sång. som sagt jag ääälskar att sjunga ! jaa det finns inte så mycket mer att säga om det... men jaa :)

nu ska jag fortsätta med svenska lektionen sista lektionen för dagen vet ni ... :D (y)

btw.. en jääätte viktig sak att veta... idag ska jag va med beakungpalmson ' hennes och fredrikas blogg heter freddelinaochpalmson.blogg.se tror jag (A) besök den ;)

sees :)

 hihi :)


Kommentarer
Postat av: beaaaa

hääärligt att du länkar vår blogg

det är toppen amanda! :d <3

hihi jag älskar dig <3

2011-04-06 @ 11:15:21
URL: http://freddelinaochpalmson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0